דף הבית » חושך, אור, פחד, אהבה
חושך פחד אור אהבה

חושך, אור, פחד, אהבה

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 27.11.2014

חושך, אור, פחד, אהבה

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

יקרים, אתם יכולים להרגיש בשמחה ובאנרגיה האוהבת שנמצאת כאן. אם תעצמו עיניים, תוכלו להרגיש אותה במימד הפיזי שלכם, מכיוון שסביב כל אחד מכם נמצאת המשפחה האוהבת שלו. היא באה, כמוני, להיות איתכם ולאהוב אתכם. האורחים שנמצאים כאן כבר זמן רב, חיכו לפגוש אתכם. אתם יכולים להרגיש בהם.

גם הפעם, כמו בפעם הקודמת, אני רוצה לדבר על נושאים שכבר דיברתי עליהם ולהאיר אותם מזווית נוספת וקצת אחרת. הנושאים שאדבר עליהם היום הם: חושך ואור, פחד ואהבה.

כשאתם נמצאים בחדר עם אנשים זרים ולפתע נפסק החשמל ושורר חושך מוחלט, מה התחושה הראשונה שעוברת בכם? בדרך כלל זוהי צביטה של פחד. הפחד יכול לעבור מיד או להישאר לזמן מה. והנה, חזר החשמל והאור שוב דולק. מה התחושה שעוברת בכם כעת? יש אנחת רווחה ושמחה. הפחד נעלם. מדוע נעלמה תחושת הפחד? האם האור גרם לכך? מדוע הגיעה תחושת הפחד מלכתחילה? האם החושך גרם לכך? מהם בכלל אור וחושך ומהם פחד ואהבה?

כבר אמרתי בעבר, וגם המדע שלכם אומר זאת, כי לחושך למעשה אין הגדרה. הוא מוגדר כ"היעדר אור". כלומר, החושך מוגדר דרך האור. הוא אינו עומד בזכות עצמו. אם כך, אולי הוא אשליה? אם משהו אינו עומד בפני עצמו, האם הוא בכלל קיים?

ומהו אור? אם תבדקו, תוכלו למצוא הגדרות רבות לאור. גם ביטויים רבים קשורים בו. בדרך כלל, הביטויים הללו הם של שמחה, לפעמים הם ביטויים של קדושה, אבל אף פעם הם אינם ביטויים של פחד. הביטויים הקשורים באור הם של אהבה.

האם אתם מבינים לקראת מה אני חותר? החושך והפחד הולכים יחדיו. האור והאהבה הולכים יחדיו.

אתייחס לאור בהגדרתו כקרינה אלקטרומגנטית. זו אותה קרינה שיוצאת מן השמש המרכזית שלכם, שמאירה את הפלנטה הזאת ושבזכותה יש חיים. אם כך, אתם רואים, האור יוצר חיים ומאפשר חיים. ואם אקח את הגדרתו זו של האור ואתייחס אליכם, בני האדם: גם אתם מוקפים בשדה אלקטרומגנטי. רובכם יודעים זאת. זהו שדה שניתן למדידה במכשירים פיזיקליים, שקיימים במדע שלכם. אם אתם מוקפים בשדה אלקטרומגנטי, הרי שאתם גם יכולים להקרין אור. כשאתם מקרינים את האור שלכם, אתם משפיעים על סביבתכם, בדיוק כמו שהשמש המרכזית משפיעה עליכם ועל הסביבה.

האם ידעתם שכל אחד מכם הוא למעשה שמש ובעל יכולות להקרין את האור שלו? כשאתם מודעים, אתם יודעים. כשאתם מודעים, אתם עובדים עם האור שלכם. כשאתם מקרינים את אורכם, נעשה הדבר דרך השדה האלקטרומגנטי שלכם. ראו כיצד הוא משפיע: אורכם יכול לרפא, להביא שמחה ולהביא איכות חיים.

הבה נדבר על תופעה פיזיקלית נוספת, על הירח. כשאתם רואים אותו בלילה, הוא מאיר ואף ישנה סביבו הילה של אור. אבל האם ידעתם, שלירח אין אור משלו והוא אינו מאיר כמו השמש? אם כך – מדוע נדמה שהוא מאיר? מדוע אתם רואים אותו מאיר? הסיבה אולי תפתיע אתכם… הסיבה לכך היא, שהוא מתנגד לקרני השמש… הוא זורק אותן בחזרה. ההתנגדות הזאת לקרני האור מאפשרת לירח להיראות כאילו הוא מאיר. זו תופעה ידועה.

וכעת, בואו נתייחס אל בני האדם. כפי שאתם כבר מבינים, ניתן לקחת כל תופעת טבע ולבדוק כיצד היא מתבטאת אצל בני האדם, שהרי הטבע הוא שיקוף שלכם ואתם שיקוף של הטבע. גם היקום הוא שיקוף שלכם ואתם השיקוף שלו, וכבר אמרתי בעבר, שכאשר אתם מתרחבים – גם היקום מתרחב.

אם כן, כיצד משתקפת תופעת הירח אצל בני האדם? בצורה מאוד מעניינת… אמרתי קודם לכן שאתם שמשות, אבל ישנם בני אדם, שמעדיפים לכסות את המקום המואר, להתנגד לו ולהקיף אותו בחשיכה. ואז, נראה כאילו הם מוארים, אבל למעשה, הם מתנגדים לאור. בדיוק כפי שהירח מתנגד. האם אתם מכירים בני אדם כאלה? אם אתם מודעים למה שקורה על הפלנטה שלכם בתקופה האחרונה, אתם ודאי מכירים בני אדם, שממלאים עצמם בחושך, מסתירים מעצמם את המהות האלוהית שלהם ונראים כאילו הם מאירים. לא אציין כאן שמות… מכיוון שהם מקיפים עצמם בחושך, הם מושכים אליהם פחד.

לפחד יש תכונה מוזרה: הוא ממגנט. שימו לב, כמה פעמים נתקלתם בתופעה מפחידה והרגשתם שאתם ממוגנטים אליה. יש משהו ממגנט בפחד ובחושך. לכן, הפחד גם מסיט את תשומת הלב מהאור, מהאהבה ומהאלוהים שבתוככם. כשאתם נמצאים בחושך ובפחד, האם אתם מרגישים שמחה? האם יש בכם רצון לרקוד ולשיר? וכשנדלק האור – האם אז אתם מרגישים שמחה? אכן, שהרי מצב חוסר הוודאות נעלם.

מתי נוצר פחד? הוא נוצר במצבים של חוסר ודאות, חוסר ידיעה, חוסר בטחון, חוסר אמונה. הוא נוצר במצב של "חוסר". חושך ופחד הולכים ביחד עם חוסר. כעת, השאלה היא: מי רוצה לחיות במקום של חוסר, של פחד ושל חושך. אם זו בחירתו – הרוח תאמר "אמן". ובכל זאת, האם לא קל יותר כשאפשר לנשום, כשאפשר לראות, להבין, לשמוח, לרקוד?

ההמלצה היא לשקול את שני המצבים הללו ולבחור בתבונה.

מה היא אהבה? זו שאלה שקיימת מאז שקיימים בני אדם תבוניים על פני הפלנטה… היא נשאלת בספרות, ובעיקר בשירה, וע"י בני אדם בכלל. האם אתם יכולים להגדיר לעצמכם מהי אהבה? מה אתם מרגישים בגוף כשאתם אוהבים? מה אתם מרגישים בגוף כשאתם פוחדים? בתחושות של פחד ישנה התכווצות. בתחושות של אהבה קיימת התרחבות. בעת פחד הלב נסגר. כשאוהבים – הלב נפתח. במצב של פחד לא ניתן להבין. זו דרמה, שלא ניתן לראות דרכה. אהבה מסלקת דרמה ומאפשרת את הראייה ואת המרחב.

האם אתם יכולים להרגיש באהבה שקיימת כאן כעת? האם אתם יכולים להרגיש באהבת הרוח? הרוח פועמת בתדר האהבה, וזה התדר שאני והפמליה שאיתי מביאים אליכם בכל פעם שאנחנו נפגשים ובכל פעם שאתם רוצים בנו.

אני יודע בפני מי אני מדבר. אתם עומדים בפני חג, שאתם קוראים לו "חג האור". אתם כבר יודעים שגם אור קטן מגרש חושך. שירים רבים קיימים במסורת של העם שלכם על אור ועל חושך, ותמיד האור מגרש את החושך. לו היה מישהו מדליק גפרור בחדר החשוך, שעליו דיברתי קודם, מיד ניתן היה לסלק את הפחד, ולו רק לדקות ספורות.

ובכן, אור, שמחה ואהבה הולכים תמיד יחדיו. חושך ופחד הולכים גם הם יחדיו.

בחירתכם כבני אדם היא, כיצד לחיות את חייכם. בחירתכם היא, האם לשלוח את האור שאתם מקרינים אל אותם מקומות חשוכים, שעדיין קיימים על פני הפלנטה. בחירתכם היא, האם להשתמש בשדה האלקטרומגנטי שלכם ולהעצים את הקרינה הנובעת ממנו. בחירתכם היא, האם להביא את השלום אל הפלנטה. כי הדרך שבה תביאו את השלום היא דרך האור והאהבה והשמחה ולא בדרך ההתנגדות והפחד.

אני מברך אתכם, יקרים, על כל בחירה שלכם. אני מציע לכם להרגיש בליבכם את הנכון ומציע לכם לבחון, לשקול ולהחליט בתבונה. דעו, כי האור הוא חלק בלתי נפרד מכם ואלוהים הוא חלק בלתי נפרד מכם, כי אלוהים הוא אור ואהבה.

זכרו מה מהותכם. החליטו בתבונה ודעו, כי היקום כולו מצפה לראות את אשר תבחרו.

כי כך הוא הדבר.

קריון

אולי יעניין אותך גם