דף הבית » אש, מים, אדמה
אש מים אדמה

אש, מים, אדמה

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 24.2.2011

אש, מים, אדמה

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.
יקרים, הרוח שמחה להיות אתכם בערבים הללו ושמחה גם על קבלת הפנים. אני, קריון, מאוהב בבני אדם ואני מתאהב בכם יום יום יותר ויותר. אני מכיר אתכם. את כולכם. אני זה השולח אתכם לכאן ואני המקבל פניכם כשאתם חוזרים הביתה. לכן, ברור לכם שנפגשנו פעמים רבות בעבר ושנפגש עוד פעמים רבות, משום שאתם, יקרים, מתכוננים לחזור לכאן. גם אם אתם חושבים שמספיק ודי ושמיציתם את החיים שלכם – כשתחזרו הביתה ותראו מה עברתם, כשתדעו באיזו תקופה חייתם ולאיזו תקופה תחזרו, אתם תרצו לחזור לכאן במהירות הגדולה ביותר. וכשתגיעו הביתה תתקבלו בתשואות רמות. היקום כולו יריע לכם. כולם יידעו שהייתם כאן בתקופה המרגשת ביותר והחשובה בהסטוריה של היקום כולו. כן, כן. אני אומר לכם את זאת כדי שתדעו להעריך את עצמכם. אתם בחרתם להיות כאן כעת. אתם בחרתם לעשות את השינוי. אתם מחוללי הכללים החדשים במשחק החדש על פני הפלנטה שנקראת "ארץ". אתם צריכים להיות גאים בעצמכם ובמי שאתם. אני גאה בכם. אני מאוהב בבני אדם יותר ויותר ואני אוהב שמכנים אותי "מאהב האנושות".
אינני נמצא כאן לבד. אני תמיד מגיע עם פמליה של משפחה אוהבת ואכן, תוכלו להרגיש את המשפחה מסביבכם, לידכם ואפילו עליכם. כל אחד כאן מוקף במשפחה, באלה שעזבו. הם באו לאהוב אתכם. הם באו להגיד: אנחנו כאן בשבילכם ואיתכם. אבל הבאתי איתי לכאן גם פמליה מסוג אחר. כבר אמרתי שזו תקופה מרגשת בהסטוריה של היקום, וממקומות רבים ביקום מגיעות לכאן ישויות של אור כדי לחזות בפלא המתהווה כאן רגע אחרי רגע. אורחים רבים נמצאים כאן היום, ברשותכם כמובן. שום דבר לא נעשה שלא ברשותכם ושלא בהסכמתכם. נתתם את אישורכם לכך, אני מבטיח לכם. אינכם צריכים לפחד. אף אחד לא יפגע בכם ולא יאונה לכם כל רע מן האנרגיה שנמצאת כאן. גם אלה שבאו כדי לצפות – באו ממקום של אהבה. האנרגיה שנמצאת כאן, במקום הזה, היא אנרגיה של אהבה ואתם יכולים להרגיש בה.
יקרים, אתם נמצאים במקום מרכזי בחיי הפלנטה. זה המקום שממנו יתחיל השלום העולמי, גם אם זה לא נראה לכם כעת. אלה דברים שאמרתי לפני שנים רבות. זה היה אז פוטנציאל והיום הוא עומד להתממש. אין זה סתם שקורים אירועים באיזור שלכם. אלה אירועים שלא נצפו קודם לכן ע"י אדם, אבל אני מזכיר לכם שהם נצפו ע"י הרוח. כבר אמרתי לכם בעבר: צפו להפתעות במקומות בלתי צפויים, וכשתראו במה מדובר – לא תאמינו למראה עיניכם. כעת אתם רואים במה מדובר ואתם כמעט לא מאמינים למראה עיניכם… אמרתי לכם בעבר שזו תקופה של אמת ואין מקום יותר להסתרה מכל סוג שהוא. זו תקופה של יושרה, שבה יוארו מקומות אפלים ומשטרים אפלים יירדו מהבמה. אתם רואים שהדברים מתחילים לקרות. והם רק התחילו…

אני רוצה לדבר היום על שלושה אלמנטים: על אש, על מים ועל אדמה. אתם תבינו את ההקשרים.
אש
הבה נדבר על אש. רק לפני זמן קצר פרצה אש גדולה אצלכם, במקום שאתם חיים בו (מדבר על השריפה בכרמל). האש פגעה בצומח, בחי ובבני האדם. מה הרגשתם כשפרצה האש? האם הרגשתם שהדבר נכון? אני בטוח שמרבית בני האדם חשבו שהוא אינו נכון. הם חשבו על אותם שעשו את המעבר בצורה נוראה כל כך וליבם נכמר על בעלי החיים ועל הצמחיה. אבל, יקרים, האם חשבתם שהטבע אינו פועל ביחד עם בני האדם? האם חשבתם שהאש פרצה סתם כך? למה גרמה האש? היא גרמה לגל של חמלה ואהבה בכל הלבבות. רק זה כשלעצמו יכול להיות מניע מופלא לאש הזאת. אבל אומר לכם דבר מה נוסף: האש כאן היתה סמן. היא התחילה את האש באזורים הסמוכים אליכם. אם תבדקו כיצד התחילו התהפוכות באזור שלכם, יתברר לכם שהם התחילו בגלל אש. בגלל אדם אחד גיבור שהעלה עצמו באש והצית את המהפכה (מדבר על תוניסיה). האש הזאת מתפשטת כמו אש בשדה קוצים. היא תעבור ממקום למקום ולא תניח עד שהאמת תצא לאור, עד שמשטרים אפלים יודחו, עד שאי צדק ייעלם, עד שהיושר והאמת יתפסו את מקומם. האש הזאת, שהיא גם סמלית, תגיע אל כל הלבבות ותצית אותם באש של אהבה. ובכן, אש אמיתית, שהופכת להיות אש סמלית, משום שזה המעשה הנכון לעת הזאת.
מים
וכעת אני רוצה לעבור ולדבר על מים. מים, כידוע לכם, מכבים את האש. המים מהווים נושא מרכזי ביותר בחיים של אלה שגרים כאן באזור. מים הם מצרך במחסור, כביכול, בחייכם. אתם שואלים את עצמכם: מדוע? אומר לכם: המים, באפן סמלי, יכבו את האש ויביאו את השלום. בזכות אותו מחסור במים תוכלו לראות שיתופי פעולה בין מדינות ובין אנשים. אלה שיתופי פעולה שירמזו לכם כי השלום, למעשה, כבר כאן. שהשלום כבר נמצא בלבבות. זכרו את דברי: המים, שבאופן סמלי יכבו את האש, הם אלה שיביאו את השלום. השלום יצמח מן המים.
אדמה
הבה נדבר על האדמה. כבר דיברתי בעבר על כך שהאדמה עובדת עם בני האדם ומגיבה אליהם. גם דיברתי על כך שהאדמה מעלה את התדרים שלה בדיוק כפי שבני האדם מעלים את התדרים שלהם. כמו כן, דיברתי על כך שהאדמה יולדת את עצמה מחדש. אתם יכולים לחוש בלידה הזאת בימים אלה וברגעים אלה ממש, כי הלידה מחדש מתרחשת כעת. אין זה סתם שהאדמה רוטטת במקומות מסויימים, והיא תמשיך בכך. הרעשים הללו ימשיכו. גם כאן, באזור שלכם יהיו רעשים, אם כי המדענים שלכם יהיו מופתעים, כי הם לא יהיו בעוצמה שאותה כולם צופים. לכן, אל תתנו לאנשים להפחיד אתכם באשר למה שעתיד להתחולל כאן באזור!
האדמה עובדת, וכשהיא תסיים את תהליך הלידה מחדש – זאת לא תהיה אותה האדמה. זה לא יהיה אותו הטבע. זה לא יהיה אותו מזג אויר. תוכלו לראות שינויים דרסטיים מאלה שראיתם עד היום בנושאי מזג האויר. העולם מדבר על התחממות? המנהיגים מפחידים אתכם? אל תתנו לאף אדם להפחיד אתכם! כן, יהיו שינויים. כן, הם יהיו בכל התחומים. כן, בני האדם לא אוהבים שינויים – ואני מכיר בני אדם…. הרי אמרתי לכם שאני מאוהב בבני האדם. אל תתנו לשינויים להפחיד אתכם! דעו, כי אתם אלה שביקשתם אותם ויצרתם אותם. דעו, כי הכל קורה למען התועלת הגבוהה ביותר של הפלנטה ושל בני האדם.
זכרו את דברי אלה בכל פעם שתתקלו בלא נודע ובכל פעם ש"תאלצו" להיכנס למצב של שינוי. זכרו כי אתם בחרתם בזאת ואתם ביקשתם זאת. זכרו כי אחרי האש מגיעים המים והמים הם בתוך האדמה. זהו רמז לעתיד לבוא…

יקרים, אני יודע מי יושב כאן לפני ואני יודע מי קורא את הדברים ברגע זה ממש. כולכם אנשי אור. כולכם עובדי אור. כולכם אוהבים את הפלנטה הזאת ומייחלים לשלום. אני אומר לכם שהשלום כבר כאן. ניתן לראות אותו. ניתן אפילו למשש אותו. אני אומר לכם לחכות להפתעות ולניסים, לצפות לשינויים שיגיעו ולקבל אותם באהבה, כי הם יגיעו בין כך ובין כך. המדענים שלכם כבר מגלים שעומדים לחול שינויים, אך עדיין לא מעזים לומר זאת בקול רם.
ברכו את השינוי, כי אתם יצרתם אותו. הסירו דאגה מליבכם. הבאתם את גן העדן אל האדמה והיא מגיבה. הבאתם את הבית אל האדמה. עשיתם את המעבר בעודכם בגוף והגוף שלכם מעכל את המעבר ברגעים אלה ממש. היקום כולו מריע לכם ואני שמח להיות כאן איתכם. אני אוהב אתכם, כי אני יודע מה בליבכם.

כי כך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם