דף הבית » על אהבה, על צחוק ועל שמחה
על אהבה על צחוק ועל שמחה

על אהבה, על צחוק ועל שמחה

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 13.3.2008

על אהבה, על צחוק ועל שמחה

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

אני נמצא כאן כבר זמן רב, ואני לא לבד. נמצאת איתי פמליה גדולה, שמחכה כאן שעות רבות לזמן הזה, שבו הרוח פוגשת את האדם.

הפמליה שאיתי היא פמליה אוהבת. היא מאוהבת באנושות, מאוהבת בבני האדם, וכמו שהמתקשרת שלי אוהבת לומר: אני, קריון, מאוהב בבני האדם. כן, אני יודע (חיוך), שגם המתקשרת מאוהבת בי, וזו הסיבה שאני נמצא כאן. האהבה שנקשרה בינינו היא אהבה שאין לה תחליף. המתקשרת לא היתה אמורה לתקשר אותי מלכתחילה, אולם כמו שאמרה לכם – ובחוכמה רבה, אם יורשה לי – היא לא הסכימה לתכנון והחליטה לשנות (קריון מתייחס לדברים שנאמרו ע"י דורית לפני התקשור, באשר לזכות שלנו לשנות את המציאות ולחיות את החיים שאנחנו רוצים). דעתה היתה נחושה לתקשר דווקא את הקריון. והנה זה פלא: היא שינתה את המציאות.
אני מאיץ בכם לשנות את המציאות שלכם אם אינה מוצאת חן בעיניכם. אל תקבלו כל דבר כגזירה משמיים. אל תכנעו למה שנראה לכם גדול מכוחכם.
אגלה לכם סוד: אתם בעלי הכוח הגדול ביקום. לכם העוצמה. אל תאפשרו לאף אחד ולשום דבר לקחת מכם את העוצמה הזאת ואת הכוח הזה.

אני יודע מי נמצא כאן. אני יודע מה בליבכם. אני מכיר אתכם היטב ואומר זאת שוב: אתם גם מכירים אותי היטב. נפגשנו פעמים רבות בעבר ועוד ניפגש בעתיד.
אני קריון. אני האחרון שאתם רואים לפני שאתם מגיעים לכאן ואני הראשון שאתם רואים כשאתם חוזרים הביתה. אפשר לומר שאני "שומר הסף", אם כי איני אוהב את הכינוי הזה.
ובכן, כפי שאמרתי, אנחנו מכירים היטב, אתם ואני. אני יודע ומכיר גם את כל מי שקורא ברגע זה את המסר. גם אתם, הקוראים, נמצאים איתנו כאן, למרות שבזמן של בני האדם אינכם כאן. ולכן, קוראים יקרים, אני מדבר גם אליכם.

היום אני רוצה לדבר על אהבה, על צחוק ועל שמחה. אני רוצה להאיר את הנושאים האלה מאספקטים שאולי אינכם מכירים או שאינכם שמים לב אליהם או שאולי אתם יודעים, אך לא עושים איתם דבר.

אני קריון. מעולם לא הייתי כאן על פני כדור הארץ כבן אדם. אבל גם אתם, כשאתם עוזבים את החיים האלה וחוזרים הביתה, כשאינכם בגוף, גם אתם הופכים להיות בדיוק כמוני. ומה זה אומר? זה אומר שאנחנו כולנו רוטטים אז באותו הרטט, באותו התדר, ותדר זה הוא התדר של האהבה, של הצחוק ושל השמחה.
זה התדר שבו אני רוטט. ומי שרוצה להגיע אל "רמה רוחנית" גבוהה יותר – כל מה שהוא צריך לעשות זה לאמץ את שלושת הדברים הללו: צחוק, אהבה ושמחה.
המתקשרת ומתקשרים נוספים יידעו לומר לכם שאנחנו כל הזמן צוחקים.
כל מי שאי פעם הרגיש באנרגיה שלנו יודע שזו אנרגיה של אהבה. אלה התדרים שבהם אנחנו נמצאים.

ובכן, מה צריך כדי להיות מלאך?

לאהוב, לצחוק ולשמוח.

כמה פשוט וכמה קל!

אבל אתם, בני האדם, אתם כל כך יצירתיים.
אתם בני אדם ויש לכם מחשבות.
אתם בני אדם ואתם חושבים שהדרמה שבה אתם חיים, הדרמה שאתם יצרתם לעצמכם היא המציאות. יש לי הפתעה בשבילכם: זו רק מציאות אפשרית אחת. יכולות להיות מציאויות אחרות, שונות. אתם יכולים לבחור מציאות שיש בה אהבה, צחוק ושמחה.

"אבל קריון", אני שומע אתכם אומרים, "זה בלתי אפשרי. אתה אינך בן אדם, אינך מכיר את החיים האמיתיים של בני האדם. לנו יש מחלות, בעיות כספיות, קשיים בזוגיות. אלה החיים שלנו והם אינם מלאי שמחה, צחוק ואהבה. זה נכון רק באגדות."
אני שומע אתכם אומרים כך וחושבים כך, אך אומר לכם זאת: זו רק אפשרות אחת. זו אפשרות שאתם בוחרים בה. זו איננה האפשרות היחידה. כל מציאות ניתנת לשינוי. כל מציאות ניתנת לשינוי! גם כזאת שנראית לכם כאילו היא גורל מידי שמיים.
אין שום מציאות שהיא גורל מידי שמיים וכל מציאות ניתן לשנות למציאות אחרת.

השאלה שנשאלת היא: האם אתם רוצים לחיות מתוך מקום של צחוק, אהבה ושמחה?

ושוב אני שומע: "אבל קריון, זה בלתי אפשרי, אלה חלומות באספמיא".
ואני אומר לכם, אנשים יקרים ואהובים, אומר לכם מי שהוא המאהב של האנושות: הדבר אפשרי אף אפשרי!
אמרתי זאת בעבר ואומר זאת גם עתה: אם תגביהו את נקודת המבט שלכם ותראו את התמונה כולה – תראו שהדבר אפשרי. מספיק שתתחברו אל המקור, שהוא מקור של צחוק ושל שמחה, די אם תלכו לראות מופעים שבהם תצחקו או תבחרו בחברים שמצחיקים אתכם או תלכו לאירועים ולמפגשים שגורמים לכם שמחה, ואז, גם כשהמצב נראה גרוע – תמצאו את נקודות האור שבו. בידקו עם עצמכם מהו השיעור שלכם ומלאו ליבכם בשמחה על שהצלחתם ללמוד את השיעור ולא לחזור על טעויות.

כשאתם מחוברים למקום של צחוק ושל שמחה – באופן אוטומטי אתם מחוברים למקור של האהבה. האהבה האמיתית היא אהבה ללא תנאי, כזאת שממלאת אתכם, שמביאה סיפוק ומביאה שלווה לנפשותיכם. אלה התכונות של האהבה.
האהבה קשורה בצחוק ובשמחה ואני יודע את זה, שהרי אני המסטר של האהבה.
אני אומר לכם כי התדר של האהבה הוא בדיוק אותו התדר של הצחוק ושל השמחה.
בחנו את עצמכם: שחזרו את הזמן שבו הייתם באירוע וצחקתם בכל נשמתכם. האם לא הרגשתם אז שאתם אוהבים את כל העולם? האם לא הרגשתם אז שאתם אוהבים את עצמכם? הרגעים של הצחוק הם הרגעים שבהם הגוף מרגיש שהוא נמצא בבית, כי הבית רוטט עם הצחוק. הבית רוטט עם האהבה.
ואני יודע זאת. זה התדר שבו אני רוטט כל הזמן. אני מייצג את הבית. אני וכל הפמליה שנמצאת כאן. כי כל הפמליה שנמצאת כאן מאוהבת בכם, בני האדם. לא משנה מה אתם עושים. לא משנה כיצד אתם פועלים. לא משנה במה אתם מאמינים. אנחנו אוהבים אתכם.

אני מאיץ בכם לצאת מתוך הדרמות, לראות את היופי שבכל אחד ואחד מכם, לראות את היופי שבכל אחד מהסובבים אתכם, כי כל אחד מכם הוא השתקפות של האחר.
כל אחד מכם הוא השתקפות של אלוהים.

צאו לשמוח, צאו לרקוד, צאו לצחוק, צאו לעשות את הדברים האהובים עליכם.
צאו לאהוב.

כי כך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם