דף הבית » על הזמן החדש
על הזמן החדש

על הזמן החדש

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 11.10.2007

על הזמן החדש

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשירות המגנטי.

אכן, יפה אמרה המתקשרת שלי, אין כל חשיבות לדעת מי אני ומה שמי. (קריון מתייחס להרצאה שניתנה קודם לכן). המהות שלי היא מהות אנרגטית. אנרגיה אוהבת.

אני, קריון, מציג את עצמי היום בפניכם, למרות שאנחנו מכירים זה כבר, שהרי נפגשנו פעמים רבות בעבר וניפגש עוד בעתיד. חלקכם יכול להרגיש את האנרגיה שלי ולזהות אותה וחלקכם לא. כל מה שאני מבקש הוא: לתת ללב שלכם להרגיש, לתת ללב שלכם לקבל את האהבה הגדולה שאני רוחש לכם. ואני לא לבד. אני נמצא עם פמליה גדולה, שבאה כדי להיות אתכם ולחבק אתכם. ליד כל אחד ואחד מכם נמצאים האהובים שלו, שהלכו זה כבר. הם סובבים אתכם, מחבקים אתכם, יושבים לידכם, יושבים עליכם. אם תתנו לעצמכם – תוכלו להרגיש את האהבה הגדולה שנמצאת כאן ותוכלו לדעת שאתם לא לבד. אתם אף פעם לא לבד.

באנו לכאן היום כדי לכבד אתכם ולא להיפך. אנחנו יודעים שחלק מכם בא לכאן כדי לראות וכדי לשמוע. אני מציע: תנו לעצמכם להרגיש.

אנחנו עומדים כולנו, אתם ואנחנו, בפתחה של תקופה מרגשת. אנחנו עומדים בפתחה של תקופה המייצגת את הקץ ואת ההתחלה בו זמנית.

אתם, היהודים, נמצאים בתחילתה של שנה חדשה. שנה זו אינה חופפת לשנים אחרות שנספרות על ידי אנשים אחרים על פני הפלנטה. השנה שלכם היא מיוחדת: היא קשורה בעונות השנה. גם החגים שלכם קשורים בעונות השנה. הדת שלכם היא דת עתיקה מאוד, מיוחדת מאוד. אתם מאוד מיוחדים.

היהודים נקראים "העם הנבחר" וזה אינו במקרה. הם אכן העם הנבחר. אתם יכולים לומר: לטוב ולרע, אבל זוהי הגדרה של בני האדם. העובדה היא, שהקארמה החזקה ביותר על פני הפלנטה שלכם נמצאת אצל העם היהודי. לכן, אתם – אלה ששומעים, אלה שקוראים ואלה שיקראו בעתיד – אתם המנהיגים. והמנהיגים כבר החלו לקחת את המושכות לידיהם. חלק מכם יודע זאת וחלק עדיין אינו יודע, אך אין זה אומר שהוא אינו עושה זאת. אתם עושים זאת גם שלא במודע.

דיברתי רבות בעבר על המנהיגים. דיברתי על יום התרועה והוא כבר הגיע. (קריון מדבר על התקשורים של החודשים האחרונים). ההנהגה נמצאת בידיים הנכונות, ואני לא מדבר על ההנהגה הפוליטית שלכם. אני מדבר אל ועל כל אחד ואחד מכם. אתם המנהיגים, אתם המושכים אחריכם – באור שלכם ובאנרגיה שלכם – את האחרים. במודע או שלא במודע – אין זה משנה.

אני "איש" בשורות היום (קריון משתמש במכוון, גם בהמשך, במונחים של בני האדם): כבר בשנה היהודית הזאת יוכל כל אחד ואחד מכם, יוכלו כל האנשים שחיים כאן, במקום הקדוש הזה, להרגיש את השינוי. כי כמו שאמרתי: זהו קץ הזמנים וזוהי תחילת הזמנים. והשינוי, אם להשתמש שוב בלשון שלכם, בני האדם, הוא שינוי לטובה. אל תחששו מפני השינויים. שינויים הם תמיד לטובה. אלה יהיו שינויים משמעותיים בחיים של כל אחד ואחד מכם שיושב כאן, בחיים של כל אחד שקורא את המסר הזה כעת ובחיים של כל מי שנמצא כאן במקום הזה (הכוונה לישראל). השינויים יהיו בעיקר שינויים אישיים, אבל יהיו גם שינויים אחרים, וכל אחד ירגיש זאת וידע זאת.

אמרתי בעבר ואומר זאת גם כעת: באשר ילכו היהודים תלך הפלנטה.

אתם המנהיגים. אתם אלה שתובילו את הפלנטה אל עבר אחרית הימים, אל עבר גן העדן עלי אדמות, אל עבר "ירושלים החדשה", אל עבר השלום העולמי. השלום יתחיל כאן, במקום המקודש הזה שבו אתם חיים. הוא לא יתחיל השנה. לא זה השינוי שאני מדבר עליו. הפוטנציאל לשלום עולמי, הזכרתי זאת פעמים רבות בעבר, הוא בשנת 2012. יש למה לצפות, האין זאת? אבל השינויים שיובילו לקראת הפוטנציאל הזה יתחילו השנה.

זאת הבשורה שלי אל היהודים לקראת השנה החדשה. בשורת הזמן החדש. אתם נמצאים בתקופת הזמן החדש.

הזמן החדש מיוצג על ידי אנרגיה חדשה, אנרגיה אחרת: אנרגיה נשית.

זו אנרגיה רכה יותר וכל אחד מכם יכול להרגיש כיצד האנרגיה הנשית הזאת מחלחלת אליו. אין זה סתם כך שהתחלתם לכנות את הגברים שלכם "גברים חדשים". הם רגישים יותר ואיכפתיים יותר. אין זה סתם שישנה התעוררות כזאת אצל גברים, שמקדישים יותר זמן למשפחה ולילדים, להבנה, לטיפולים. הסיבה לכך היא: כניסת האנרגיה החדשה, שיש לה איפיונים נשיים. כן, מעצם טיבעה, האנרגיה הנשית היא רכה יותר, רגישה יותר, יש בה יותר אמפתיה – וכל אחד יכול לחוש בכך.

מהו הזמן החדש, המאופיין על ידי האנרגיה המיוחדת הזאת?

זהו זמן שבו רבים ייפתחו אל תוך העולם הפנימי שלהם, אל האינטואיציה. רבים יחושו שהם יודעים דברים, גם אם אינם מבינים מדוע וכיצד הם יודעים זאת. רבים יחלו לעשות דברים, גם אם לא יבינו מה מניע אותם לעשות את הדברים הללו.

זאת האנרגיה שמאפיינת את הזמן החדש.

אני משתמש במילה "זמן" ואני רוצה להתייחס מעט למושג הזה שנקרא "זמן".

אתם יודעים, שזמן הוא המצאה של בני האדם. הוא פיקציה. אין בעצם דבר כזה – זמן. אתם, בני האדם, כדי שתוכלו לחיות את החיים שלכם על פני האדמה, המצאתם את המושגים: עבר, הווה, עתיד. המצאתם גם את ההפכים: טוב – רע, קשה – קל, שחור – לבן. אם יש לכם מושג – חייב להיות לכם המושג ההפוך לו. אבל הכל המצאה של בני האדם. אין באמת דברים כאלה. יצרתם אותם למען התועלת שלכם. כדי שתוכלו לחיות כאן את החיים שבאתם לחיות.

כעת אני אומר לכם: זהו זמן השינוי והזמן איננו משחק תפקיד בתקופת "הזמן החדש". זמן לא קיים.

במקום שממנו אני בא, במקום שבו אני נמצא – ואני נמצא בכל מקום – קיים רק הזמן שהוא: עכשיו. הכל נמצא בעכשיו: הדברים שהיו, הפוטנציאלים שיקרו וההווה. הכל בעכשיו.

אני מאיץ בכם: השתמשו בזמן בצורה שונה. לושו אותו, עצבו אותו כרצונכם. אני יודע מי נמצא כאן, אני מכיר אתכם ואני יודע שאתם יודעים כיצד לעצב דברים. (קריון מתייחס לכמה אנשים שנכחו בתקשור ושעוסקים או מעוניינים לעסוק בתחומי העיצוב והאדריכלות). לושו ועצבו גם את הזמן. השתמשו בו למען התועלת הגבוהה ביותר שלכם. אתם יכולים לעצור אותו. אתם יכולים להפוך אותו ללא קיים. די אם תשנו את נקודת ההשקפה שלכם, כי בנקודת ההשקפה החדשה הזמן יוצא מהמשחק.

מה שאתם עושים כאן: אתם משחקים את המשחק. לפעמים המשחק נעים מאוד, נחמד מאוד, ולפעמים הוא נחמד פחות לחלק מהאנשים. עדיין – זהו משחק. ועדיין – הבחירה בידיכם לשנות את כללי המשחק, בדיוק כפי ששיניתם את כללי המשחק על פני הפלנטה כקולקטיב: החלטתם שאתם רוצים להמשיך ולשחק את המשחק הזה, למרות שבתכנון המקורי הייתם אמורים להעלם מכאן. זה היה מתוך תכנון שלכם ומתוך בחירה שלכם וההחלטה לשנות את המשחק היתה גם כן מתוך בחירה שלכם.

החוקים הישנים כבר לא קיימים! אתם יוצרים את החוקים כפי שאתם בוחרים. אתם יוצרים את המציאות שלכם.

אני מציע, שכאשר אתם יוצרים את המציאות שלכם, תעזבו את מימד הזמן. אל תתנו לו לשחק במשחק. פתאום תראו איך הכל קורה והכל מתממש, ובעכשיו. רק תניחו למימד הזמן – והכל מתממש.

אני משתמש עדיין במושג "זמן", משום שהוא מושג של בני האדם. אבל דעו, כי אתם נמצאים בפיתחה של תקופה, בפיתחו של עידן, ובעידן חדש זה אתם יכולים לברוא את המציאות שלכם, אתם יכולים לחיות אותה כפי שאתם רוצים, בצורה הטובה ביותר.

אתם צריכים לעשות. זוהי בעצם חובתכם. נכון, יש לכם זכות לבחור, אבל יש לכם גם חובה כלפי עצמכם לעשות זאת (הכוונה: לברוא את המציאות), למען התועלת הגבוהה ביותר שלכם.

בתקופת ההשקה בין השנה העברית הנוכחים לבין השנה הלועזית החדשה יתחילו להתרחש תהליכים. היו מודעים להם. זכרו זאת. השתמשו באנרגיה למען התועלת הגבוהה ביותר שלכם ותוכלו לראות כיצד החלומות שלכם מתממשים במהירות, בגלל שאין זמן.

אני נפרד מכם עכשיו. אני וכל הפמליה נעזוב, אך יהיה זה רק לזמן קצר.

אומר לכם שוב: באתי לכאן כדי לאהוב אתכם, כדי להזכיר לכם מי אתם: מנהיגים.  אם תצאו מכאן כשאתם נושאים אתכם את האנרגיה האוהבת הזאת – לא יהיה דבר שישמח אותי יותר.

וכך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם