דף הבית » על עבודה משותפת
על עבודה משותפת

על עבודה משותפת

מתקשרת: דורית ישראל

תקשור קריון מיום 11.3.2010

על עבודה משותפת

ע"י דורית ישראל

ברוכים הבאים, הנני קריון מהשרות המגנטי.
אם אינכם מבינים את ההגדרה הזאת – אין זה משנה. מה שמשנה הוא, שאני, קריון, מאוהב בבני אדם, ואתם יכולים לקרוא לי "מאהב האנושות". כשאני אומר שאני מאוהב בבני אדם, המשמעות היא, יקרים, שאני מאוהב בכל אחד ואחד מכם. גם אם נדמה לכם שאיננו מכירים – אנחנו אכן מכירים. נפגשנו פעמים רבות בעבר ועוד ניפגש בעתיד. גם אם נדמה לכם, שבאתם לכאן סתם מתוך סקרנות, אני אומר לכם, שהיתה יד מכוונת שהביאה אתכם לכאן. גם אם נדמה לכם שהדברים אינם נוגעים לכם, אני מבקש מכם לפתוח את הלב ולאפשר לדברים להגיע אליו, כי האנרגיה שנמצאת כאן היא אנרגיה של אהבה. אני לא לבד. נמצאת איתי פמליה גדולה. ליד כל אחד מכם נמצאת משפחה אוהבת. אתם יכולים להרגיש בה. היא נוגעת בכם ברגע זה ממש. לוחצת את ראשכם או מלטפת את ידכם. הרשו לעצמכם להרגיש באנרגיה האוהבת של המשפחה.
אני קריון. אני יודע מי נמצא כאן. אני יודע מי קורא את הדברים. אתם כולכם עובדי אור, גם אם אינכם מאמינים בכך. גם אם אינכם חושבים כך על עצמכם – זה מי שאתם. באתם לכאן בפעם הזאת, כי רציתם להיות נוכחים בתקופה מרגשת זו, המרגשת ביותר בהיסטוריה של האנושות. זו תקופה של שינויים דרמטיים. שיניתם את המציאות של הפלנטה שלכם. שיניתם את המציאות של החיים שלכם. אתם צועדים כעת בדרך חדשה, שבה אתם יוצרים את המציאות צעד אחר צעד. בדרך הזאת, יקרים, אני מציע לכם לא ללכת לבד, אלא לעבוד ביחד ולשתף פעולה, כי האנרגיה של הרבים משפיעה הרבה יותר מאשר זו של היחיד.
ואני רוצה לספר לכם סיפור:
בתקופה אחרת, במקום אחר, היה כפר, שחיו בו אנשים, שעיבדו את אדמתם וגידלו עליה פירות וירקות. הם חיו מהגידולים הללו ופעם בשבוע, ולפעמים יותר, היו נוסעים אל העיר הקרובה ומוכרים שם את תוצרתם. בכסף קנו את הדברים שהיו דרושים להם למחייתם, פרט לאוכל. שנים רבות חיו האנשים בכפר הזה בהרמוניה, בשלווה ובשלום וכך גידלו גם את ילדיהם. יום אחד הגיעו כמה זרים אל הכפר והחליטו להתיישב בו. הם התקבלו בברכה, כי בני הכפר היו מכניסי אורחים, אנשים חמים ולבביים. הזרים בנו את ביתם בכפר, אבל החליטו לבנות בית גדול יותר ומפואר יותר מאלה של האחרים. הם גם החליטו שלא יעבדו את האדמה אלא יעשו דברים אחרים. הם רצו להוכיח לכולם שהם, החדשים והזרים, טובים יותר וגדולים יותר.
בתחילה, הביטו בני הכפר בפליאה במה שקורה, אך עם הזמן אמרו האנשים בליבם: גם אני יכול לחיות בצורה מרווחת יותר, גם אני יכול לבנות בית גדול יותר, גם אני יכול לעשות דברים נוספים. וכך, עברו השנים, והכפר הקטן החל לאבד את הצביון שהיה לו. אך זה לא היה הכל. החלה גם תחרות: הבית של מי גדול יותר ויפה יותר ומי מוצלח יותר. התחרות הזאת הולידה מריבות על שליטה: מי יחליט, מי יקבע. החיים בכפר הפכו מהרמוניים ושקטים לתחרותיים ומלאי מריבה. הכפר כבר לא היה אותו כפר. חלק מהאנשים עזבו אותו ולמעשה, ניתן לומר, שהכפר נמחק מעל פני האדמה ובמקומו צצה תרבות חדשה.
אני בטוח שאם תסתכלו על ההיסטוריה של המין האנושי, תוכלו למצוא מקבילות לסיפור שסיפרתי זה עתה: ציביליזציות שנעלמו בשל תחרות על שליטה, שהובילה למריבות ואף למלחמות. אחת מהציביליזציות הללו היא היבשת אטלנטיס. יש כאלה הטוענים שמדובר באגדה וחלק מהמדענים שלכם בטוחים בכך, אך אני אומר לכם כי זו מציאות. זו היתה יבשת מפותחת ביותר מבחינה טכנולוגית. אנשים חיו בהרמוניה ובשלום, עד שקמה קבוצה שהחליטה שהיא טובה יותר וחזקה יותר ושהיא רוצה לשלוט באחרים. התחרות שם היתה תחרות רוחנית ובעקבותיה – נעלמה היבשת.
הסיפור הזה והלקחים ההיסטוריים שלו צריכים להדליק נורה של זכרון בראשי בני האנוש. התקופה היום היא אחרת. זו תקופה מרגשת, כפי שאמרתי. שיניתם את המציאות שלכם, ויחד עם זה, השינוי צריך לבוא גם במצב התחרותי וגם ביצר השליטה וברצון לשלוט על האחר. אתם כבר מבינים שמצב כזה יכול להביא לאסון. זו אחת מהסיבות, שאתם, בני האנוש כקולקטיב, שיניתם את המציאות שלכם. עכשיו הגיעה העת לעשות צעד אחד קדימה. הגיעה העת להושיט יד זה לזה. להבין שכולכם דומים, אפילו שאתם שונים, להבין שבכל אחד ואחד מכם קיים הניצוץ האלוהי -ולעבוד ביחד למען מטרה משותפת. המטרה המשותפת היא פשוטה וברורה. המטרה המשותפת היא השלום העולמי. המטרה המשותפת היא להביא את גן העדן אל המציאות של העכשיו שלכם. מדוע לחכות עד שתעשו את המעבר, כדי לחיות במקום שכולו טוב, כאשר ניתן לחיות כך כבר בעודכם בחיים הללו, בעודכם כאן בגוף? הדבר הזה יגיע דרך העבודה המשותפת: כאשר תשתפו פעולה זה עם זה. כשתעשו מדיטציות ביחד. כשתביעו כוונות למען התועלת הגבוהה ביותר של כלל האנושות. כשתלכו בדרך שיש בה תשוקה ושמחה וריקוד. כשתפתחו את הלב שלכם. אז גם תוכלו לראות, שמקומות שבהם המנהיגים מתנהגים אחרת – לא יחזיקו מעמד. האנרגיה של האור לא תאפשר למקומות החשוכים להמשיך ולפעול. כל מי שיחליט שהוא השליט היחיד והאחר נמוך ממנו – לא יחזיק מעמד. אני יודע אל מי אני מדבר. אני יודע שהעם שלכם כבר חווה חוויה כזאת. אני מבטיח לכם יקרים: החוויה הזאת לא תחזור על עצמה שוב. כל מי שמאיים להשמיד עם אחר – ייפול או ישתנה.
אתם נמצאים בתקופה אחרת ולכן, אני מעודד אתכם יקרים: עיבדו ביחד. שתפו פעולה. שילחו את האור שלכם למקומות חשוכים על פני הפלנטה ותוכלו לראות את התוצאות כבר החל מהשנה הזאת.
אני יודע מי נמצא כאן. נמצאים כאן עובדי אור. אני רק מזכיר לכם זאת: עובדי אור, עיבדו עם האור שלכם, כי זאת הדרך שבה תוכלו להשיג את המציאות שאתם כה רוצים בה.
אני נפרד מכם כעת, אולם האנרגיה האוהבת שאתם חשים בה, תישאר איתכם כל עוד תרצו בכך.
זיכרו כי אתם נאהבים. זיכרו כי אתם אף פעם לא לבד. זיכרו כי אתם אור.

כי כך הוא הדבר.

אולי יעניין אותך גם